October 15, 2011

-

Bakıyorsun ve arkana dönüyordun. Ağlamıştı ve ben görecektim. Gülüştüler çünkü gülmüştüler daha evvel. Kafamızı vurduk duvara. Soğuktu. Hoş kal, dedim. Ağladık sen mezarda yatarken. Uğultu halinde küfür edilir. Karışık. Pazardan önceki gün. Pazaröncesi ölecektim. Salıertesine erteledi bir sen. Kedi, beyaz tüylü. Üç kadın –aynı anda- küfür. Ettiler. Başlarımızı ellerimizin. Ara sıra kediler geldi. Benmiştim bizi var eden. Tanrıcılık.
Bağırma. Olur. Arkadaşının burnuna düştü sinek. Beyaz sinek kedisi. Üç kedi. Gülüştülerdi. Hoşt, dedim. Sahnede donunu çıkartan adam, yanıma gelmeyecekti ama geldi mi? Şemsiyeli tavuk partisi. Büyük beden kedi. İks iks. Bana tecavüz ettin. Müzik değişince. Değişikti. Bizi biz yapan siz. Yazıklar. Üç erkek tüylü. Sineksin siz.
Çok kişi isek iyi mi? Dayı, annenin kardeşi denir ne. Altımı ıslattığın ilk yaş, yedi yirmi.
Üç kadınla seviştim. Kedi gibi beyaz tenli. Ölür tavuk. İşlevsizlik. Müzik değişti nokta dün kafaya iki yüz elli kiloluk adam düşerdi. İntihardır denenen. Gel, titrerim gece. Gülüştük ve siz görebilirsin. Siz, tekildir ben. Mezardır uyku yerinin yanı. Soğukça kedi. Ölü birkaç kuş ölecek. Tekrir. Müzik ölümü. Uykusu kışın ağır oldu sineksinizin. Yaratığım yani denir.
Top oynandı. Maç başlardı bitince. Yaratı vardır. Eden benim. Ortada biz. Ortalama acılar, beyaz. Hüzünlü kedi sesine dayanamayacağım. İntihar eden var mı? Astı kendini sinek ve burundan taşan sinek bacakları. Beni, dindir. Muck virgül

15.10.2011 18:11


No comments:

Post a Comment