November 15, 2013

Emrah // Unutabilsem (1996)

1971 doğumlu "Küçük" Emrah, ilk albümünü 1983'te "Ağam Ağam" adı ile çıkarır. 1985'te diğer albümü ve film serüveni (Zavallılar) ile albüm-film furyasına dahil olur...

1994'te, şu an talan olan, İnönü Stadyumu'nda elli bin kişiye konser verir ve bir rekor kırar...

"Unutabilsem" şarkısı 1996 senesinin Temmuz ayında çıkan "Narin Yarim" albümünde yer alıyor...

Hepimizin belleğinde yer eden bu parçayı gururla sunarım...




Söz: Şükrü Kekevi
Müzik: Emrah İpek
------------------------------
Hala hislerimdesin
Hala özlemimdesin
Sen... acı... sen... tatlı...
Günlerimdesin...
Unutmak kolay olsa
Çoktan unuturdum
Boşvermek kolay olsa
Kendimi avuturdum
Faydalar, faydasız
İmkanlar, imkansız
Uzayan gecelerde
Saatler, zamansız
Ah... Ne yapsam... Ne yapsam da...
Kurtulabilsem...
Ne yapsam gönlümü avutabilsem
Kendimi unuttum... Unutuldum da...
Bir seni benim gibi unutabilsem...
Hiç olmazsa yılda bir gün kavuşabilsem...


No comments:

Post a Comment