September 13, 2014

KAYITSIZ


1. Kayıt: Yok, durduramazsın Selim’i. Selim, durmaz, gider, bıkar, yerde beş lira buldu Selim, güldü, Selim, dermansız, güler, dişlerini, bıkar, sıkar, onu durduramazsın, Selim ağlar, yoksa, sana atar, yumruk, tekme, ağlarsın, Selim, köşeye kıvrılıyor, sızlar, beş lira, döner ye Selim, tavuk ye, para artar, dişler, Selim, yok, titrer, it gibi, tartar, tertemiz Selim, elini tutacağız senin, yakınız sana, durdurmayacağız, ver elini, veren, Selim’i, elimi, veren, yok, Selim köşede titreyecek, beş lira sahte mi, sus Selim, ne gerçek sanki, Selim elimi sıkıyorsun, gözlerin kızarıyor, beni seviyor, sun, kendini, devre uy Selim, reklamsız, olmaz, ölsün uzun reklamlar, Selim, tavuk döner alıyorsun, keser, önüne koyuyor, doyuyor kedi, ötede, sap, Selim aç, dişler, it, parayı bozduralım, hesap, Selim, gider, garsonun elleri kirli, gelir gün, tırnakları sök, Selim okumayı, köşeye sızlıyorsun, duygular karışayor, karışayor, karışayor, kelimeler öl, cümle, le, el, le, Selim, elim acıyor, tavuğu kokluyoruz, masada su var, cin biberin, cin biberon, iç, süt, Selim, küser, küsecek, kafasını tavana kaldırır biz, Selim, git, ağlar, yoksa, atar yumruk, masa devriliyor, herkes kan olmuştu, garsonun elleri olmasa daha mı iyiydi, Selim, masa devrildi, sağlam masa, elimi, çek, sahte masa bu, durmayacağız, kıvrı, dermanın yokmuş, sızı, beşli ra, tanrı, Mısır’da, onu durduramazsın, Selim’i bulamayacağız, şimdi tuvalete gideceksin, tavuk kus, kedi, ötede, aç Selim, aç, uy, Selim, devre, ikinci, doksan, sıkıyorsun, devriliyor, tavuk koşuyor, dürümden çıkıyoruz, Selim’i de çağırırız, bir kişi eksik misin, Selim, beş, atar, para, sıkar, güldü, gol, garson, kim hakem, Selim, titredi, kan oldur herkesi, sesedur, duy, devir, Selim, seni durduramazsın.

2. Kayıt: Sonra Selim, acil servise kaldırıyoruz seni, mikrop, her yer, duvarlar kavlamış, hasta kokuyor işte, artık sallanmayı kes, güvenlik görevlisi kanıksamış olanları, spor haberlerini takip ediyor, ileride biri inliyor, ileride biri bunu dinliyor, gerisi yemiş serum, budur durum. Sedyeni sürüyorsun, ileride sola dönüyorsun, kaçıyorsun Selim, kaçıyorsun, çarpacaksın hastalara, hasta olacaksın, Selim, eve gidelim, Selim, rica ederim.

3. Kayıt: aşkımızbitecekamaselimsensolkolunukaldırıpamatavanabaktığınbeyazpantolonyeşilliamakırmızılıgömlekgiydiğingünamaaşkımızbitecektisenbunlarıgiymedinamabunlarıgiymedintavanabakmadınamakaldırmadınkolununediyorumamabensanaselimama


4. Kayıt: Selim, seni nöykünes okayım, sinirliyim, zorunluulama, yaylan, bakayım.

5. Kayıt: Selim, ben an, nen, var, yavrum?

Selim: Şükran Abla’nın kazını düşün, kucağında kazı olan bir kadın, oh, çok güzel, bir, kaz, ben o kazı istiyorum, Şükran Abla, kazını verir misin, müsaitsen, kazını kazanmak istiyorum, ver abla, kurtul, tavuk sevmiyorum, kaz eti, ağır kokulu, Abla Şükran, kazı ver, hemen, derhal, şimdi, beş lira, kazı ver, dişlerini dökerim, ver, ver, vuruyorum, kan, kaz, kanıyor, kaz kaçıyor abla, Şükran, kazın adı da mı o, kaçıyor, anne arama beni artık, hepiniz ölün, beş lirayı düşürüyorum, kaz çaldı bunu, Şükran, kazını keseceğim, Şükran seni seviyorum, abla, kazım kaçıyor, ya abla, aşkım bitiyor, ya abla, seni, kaz, kızıyorum, şimdi hepiniz defolun.




No comments:

Post a Comment